Sunday, October 12, 2008

Selamat Pengantin Baru Azma dan Amni

Selamat Pengantin Baru

Noor Azma & Noorkhairun Nizam

dan

Noor Amni & Roslan...


Cenderahati perkahwinan mereka amat istimewa....


"Buku kecil bernama Reflection ini dikeluarkan bersempena hari bersejarah, hari gembira "Walimatul'Urus untuk kedua-dua puteri kepada Mohd Khassim Ibrahim dan Rahmah Ahmad pada 11 October 2008 bersamaan 11 Syawal 1429H. Buku ini menjadi buah tangan, kenang-kenangan untuk saudara dan teman-teman yang sudi datang dan mendoakan keberkatan kedua-dua pengantin serta keluarga...." -petikan Reflection.
Azma hadiahkan buku ini pada malam sebelum hari lansungnya- waktu itu kami selesai susun hantaran dan makan tart nenas yang amat sedap. Ianya himpunan puisi dan prosa yang amat bermakna tulisan Azma yang direalisasikan dan di cetak di Thailand oleh sahabat karib Azma, Natjawa Sri-sa-Ard ( read Najwa).

Agak ralat sebenarnya kerana tak dapat menghadiri majlis mereka lebih awal pada hari Sabtu itu sebab ada juga majlis perkahwinan sebelah keluarga saya. Saya tiba lewat petang. Cantik ayu berseri-seri pengantin perempuan sambil melayan tetamu yang masih ramai walaupun hari menjelang malam...

Thanks Dikma, kerana mempercayai saya menguruskan hantaran perkahwinanmu ini.

Saya buat bekasnya saja, tart nenas ini di buat oleh mak sedara Azma, sedap you....

Bekas berisi Al-Quran.

Semuga kedua pasang pengantin mendapat rahmat dan berkat, di kurniakan zuriat yang baik penyambung perjuangan menegakkan Islam.

2 comments:

Kak Elle said...

mana gambar nya nak tengok jugakkkkkkkkk

cikMilah said...

sorry kak, masa posting, tak check - tadi masa buka blog tengok tak de gambar... nanti malam saya re-loadkan...