Saturday, May 30, 2009

Cuti jugakkkk!

Just a short weekend break...
Baru siap packing...
Sat lagi nak kejutkan semua orang
zooommmmm...
KL jer...
tapi
kali ni tak nak footloose lagi
nak santai, makan dan bergelak ketawa

Majlis perkahwinan anak sedara
malam nanti
mak pengantin siap war-war
weeiii....pakai purple na...

hari Ahad
satu lagi jemputan kahwin
dan
makcik-makcik ni dah berjaya pujuk
cikAbang memasing
nak re-union lagi
kat majlis perkawinanan tu....
biar para suami yang dah kenal bertambah mesra
semuga anak-anak menyambung persahabatan kami

memang tak sabar
nak peluk sepupu sepapat
nak cubit pipi gebu kawan-kawan

11 comments:

Kak Elle said...

minggu ni KL minggu depan Sg ye?

silversarina said...

Selamat Bercuti !!

zino said...

wellcome to KL ... orang KL pulak nak cabut ke tempat lain hehe

ZLAA said...

Have a nice time Cikmilah.. Cuti sekolah kan la ni?

Neeza Shahril said...

nak lah makan nasi kenduri kawin jugak.. uhukksss...
lama dah tak makan.. rindu pulak.. ;)

selamat bercuti kak cik.. :)

Nong said...

Selamat bercuti cik milah. Take care...

simah said...

selamat bercuti akak..!!

memang akak nampak ligat la cuti sekolah ni...

akak..saya telah dipeluk kejap oleh mak lang...terima kasih sebab ingat akak lagi kat saya.. ni saya hantar kisses in the wind dulu utk akak dan keluarga...

:0)

en_me said...

selamat cuti cuti soklah ghitewww.. salammms

cikMilah said...

KakElle.. tunggu great singapore sales ya..hahaha, kalau lah betul boleh pergi...

Kak Elle said...

cikmilah great singapore sale dah mula jom dtg sini

ABDUL LATIP said...

Selamat bercuti sakan hehe.
Semoga bergembira bersama keluarga. Bilalah agaknya dapat jumpa Cikmilah sekeluarga.