Wednesday, February 18, 2009

Mengeram

Salam ceria

Blog ini sedang melalui tempoh mengeram sebab penulisnya telah merancang terlalu banyak perkara yang hendak dilakukan dalam tempoh terdekat. InsyaAllah bila kepala dah ringan dan angan-angan sudah jadi nyata dan keinginan sudah makbul, sesuatu yang baru akan muncul. Doakan yang terbaik untuk saya.

Semuga semuanya sihat dan selamat. Pada yang terlantar sakit, sabarlah ya. Saya sentiasa doakan semuga cepat sembuh dan kembali pada diri anda yang aktif. Pada yang sakit-sakit manja, jaga kesihatan ya. Semuga semuanya ceria bahagia dan berbaik-baik agar kita mendapat anugerah terbaik dariNya.

9 comments:

zany said...

All the best kakcik. Moga success selalu.

tulipurple said...

sy doakan yg terbaik dan moga DIA selalu merahmati urusanmu sis!
kan ku nanti berita baik itew...:)

Neeza Shahril said...

kalau mengeram macam ayam tu neeza suka sebab nanti dapat anak ayam yang comel2 :)

come back with good news ya kak cik..

Kak Elle said...

cikmilah jgn lupakan kami ye dan semoga berjaya dgn angan2 tu:)

ummu asiah said...

wah kakcik..

Alhamdulillah..walauapa jua yg dirancang...InsyaAllah pasti berjaya..

saya nantikan updatenya..kot la dapat buka peluang pada yg mencari ruang untuk terus bernafas dalam keadaan ekonomi dunia yang meruncing ni..

saya pun dah beberapa hari tak sehat..tapi hari ni cari angin perubahan sikit..dok lepak2 kat food court jusco..sekali sekala..dok rumah boring gak..asyik nak kena mengemas tak sudah2...tensen...

Ummi365 said...

ermm tak payah dah nak mengeram... update blog cepat ya!

aNIe said...

Cikmilah...doa akak buat cik Milah...seupaya segalanya baik2 sahaja ...

Semoga sukses....

david santos said...

Really beautiful posting!!!!
Brilliant! Pretty idea!!! Congratulations!!!!

nurazzah8 said...

Cik Milah, nanti ambil gambar dengan jubah tu ya... nak lah tengok...;-))