Monday, March 30, 2009

Kelas Masak, Kelas Coklat

Kalau penat, jangan komplen!!!



Frasa di atas saya pesan pada diri berulang kali. Tak ada orang paksa, sendiri yang sanggup, jadi jangan komplen kalau penat atau kejang urat..Sendiri suka kan...hehehe. Disebabkan gambar-gambar ini, , selepas ym dgn Kak Elle dan bersembang sekejap dgn Luna, sebelum Earth Hour berakhir pada malam Sabtu,saya sudah belayar....penangan kelas donut dan kek cawan pada siangnya.



menggoreng: semasa dan selepas

yang comel dan yang comot

yang pasti semuanya menjilat jari...
contoh aising, sebelum habis kelas sudah hilang...
Hari Ahad ada juga ceritanya, cuma kelas coklat ini murid saya cuma tiga. Ini anak murid saya tengah feeling dengan strawberi coklatnya... Baca ceritanya di sini ya...

14 comments:

Leyla Shuri said...

cikMilah,

kalau saya...kalau tau penat, jgn buat...ngecek saja.

Neeza Shahril said...

sangat comel semuanya kak cik!!
nak lah jugak.. sedapnya laaa..
baru tengok dah dapat rasa sedap nih..
kalau dapat rasa, lagilah best hehehh..
nak buat express delivery, teramatlah jauh..

Kak Elle said...

aisey cikimilah gambar2 ni membikin saya rasa terliur sangat...cantik dan pasti sedap semua nya....nanti ajar saya ye 1 to 1...hehehe

cikMilah said...

KakLela, nak try test kegagahan diri.. hahaha..
It was not that bad actually...

cikMilah said...

Ja, balik nanti boleh merasa, InsyaAllah.. bulan Jun kan. tak lama lagi tu..

cikMilah said...

OK kak, nanti kita buat online tutorial ...:)

silversarina said...

salam,

Bestnya pandai buat semua tu, kalau akak dekat memang akak beli je dari cikmilah .....penat tak pe janji puas hati.

Abang Long said...

Meleleh gua cakap sama lu ... hahahaha

Muhammad said...

JILSAH BERSAMA MUFTI MESIR



JILSAH BERSAMA MUFTI MESIR

SOHIBUS SAMAHAH ALLAMAH PROF DR ALI JUMA'AH





pada:



JUMAAT , 10 APRIL 2009



14 RABIUL AKHIR 1430





aturcara:



7.25 : - AZAN & SOLAT MAGHRIB



- BACAAN RATIB AL-HADDAD



8.30 : - AZAN & SOLAT ISYAK



- CERAMAH SS MUFTI MESIR



- BERSURAI





di MASJID AL-FALAH USJ 9.





SEMUA MUSLIMIN & MUSLIMAT DIJEMPUT HADIR

http://pondokhabib.wordpress.com

cikMilah said...

KakRina,
jom saya ajar, bukak kelas dekat Bkt mentok! :)

Queen Of The House said...

Ooooh mengancam semua donuts, cupcakes, chocolates!!!!

Cikmilah, I will insyaallah be selling some gumpaste flowers (cantik sangat!), kalau berminat nanti I bagi you 'preview'. Right now waiting for arrival of shipment :-)

MAMAMIA said...

Kalau kelas Cik Milah kat KL, nak gak saya pergi. Tapi, so far hubby belum bagi green light for me to join any of these classes. Tunggulah, bila anak2 besar sikit...

ABDUL LATIP said...

Salam CikMilah,

Semoga sihat dan ceria selalu. cantiknya coklat dan kuih itu. tentu sedap hingga menjilat jari :)

maklang said...

cantek dan menarik semuanya...